Sløjfer

onsdag den 27. januar 2010

Januar er ved at være gået, det er vist på høje tid, jeg får gjort lidt ved denne blog.

2009 blev ikke det bedste år i mit liv. Allerede fra slutningen af januar begyndte jeg at skrante. Jeg lærte lynhurtigt min læge at kende; det er ellers ikke der, jeg er kommet mest.
Da vi nåede til november, kunne jeg ikke længere passe mit arbejde, og jeg blev sygemeldt.

Heldigvis skete der også store, positive ting i november: jeg blev mormor for første gang, det var en meget stor dag. Da min datter er på barsel, og jeg er sygemeldt, har jeg haft fornøjelsen at være en del af Albertes liv i det meste af de to første måneder af hendes liv, det har været et stort privilegium.

8. februar starter jeg atter på arbejde, det glæder jeg mig til. Jeg har fået strikket temmelig meget i min sygeperiode, men jeg savner mit job og mine gode kolleger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar