Sløjfer

fredag den 4. februar 2011

Weekend forude

Fredagen er i fuld gang. Jeg er mødt kl 06 i denne uge; det betyder meget tidligt op, men til gengæld også tidligt fri.
Efter arbejde skal jeg en tur i Designværkstedet, det Naturuld, jeg købte, rækker ikke til jakken til Svesken, så der skal købes extra. Gad vide, om jeg kan nøjes med at købe det ene nøgle garn? Det er jo ikke, fordi jeg mangler, men jeg kan bestemt fristes alligevel
Jeg skal også til guldsmeden. I 14 år har jeg båret det fineste armbånd med led i guld og hvidguld; nu er det slidt op og kan næsten ikke hænge sammen. Jeg har dog valgt at få det forstærket, så jeg i det mindste kan bruge det ind imellem. Mit håndled føles nøgent, må vist se mig om efter et nyt, jeg kan bruge til hverdag

4 kommentarer:

  1. Jaaa det bliver spændende at se om du kan komme hjem med BARE EN nøgle garn....det er i hvert fald ikke tit man kan det når man ser alle de farver og alt det lækre garn:):):)
    Held og lykke med armbåndet ;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Gad vide, om jeg er helt rask? Jeg har min tvivl. Jeg har været i Designværkstedet i dag, og jeg købte kun det ene nøgle garn, jeg mangler til Sveskens jakke. Hmm, jeg bliver da helt nervøs for mit garnshoppegen

    SvarSlet
  3. uha da det lyder virkelig som om du ikke er på mærkerne :-)

    Kender det godt når ens bedste og kæreste eje pludselig ikke kan mere, man føler sig bare helt bar.

    God weekend !

    SvarSlet
  4. Du er da en standhaftig kvinde - men jeg købte faktisk også kun 1 nøgle garn, da jeg var hos Isager/nu Tøndering strik i Århus i denne uge - og jeg var meget stolt af mig selv ;-)

    God weekend :-)

    SvarSlet