Sløjfer

mandag den 29. oktober 2012

Halloween i Tivoli

I efterårsferien var Færingen og jeg nogle dage i København.
Søndag var der 'lovet' en del regn, men vi trodsede udsigterne og tog til Staden. Vi spiste brunch på Krasnapolski og gik derefter i Tivoli, som var pyntet op til Halloween.
Pga vejret var der ikke voldsomt mange i Tivoli, så der var rig mulighed for Svesken til at prøve forskellige forlystelser. Hun er ved at være for stor til de langsomme forlystelser, og hun fik da også prøvet en ret hurtig rutchebane, som hun var meget fornærmet over at skulle forlade igen.
Vi havde en rigtig skøn dag - og nød da bestemt også de resterende dage, inden vi atter vendte snuden mod Nordjylland.

8 kommentarer:

  1. Lyder som en rigtig dejlig dag - Tivoli er et dejligt sted - specielt når der ikke er alt for mange mennesker.
    Kh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var virkelig gjort noget ud af at pynte til Halloween, og vi nød det i fulde drag

      Slet
  2. Det ser rigtigt hyggeligt ud. Så godt der var åbent, en af dagene jeg gik forbi - men nåede ikke indenom. Synes Tivoli er næsten et must når man er i København. Deres julemarked er fantastisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er faktisk længe siden, jeg har været i Tivoli sidst. Jeg er også vild med deres julemarked, desværre er der næsten altid alt for mange mennesker derinde ved juletid

      Slet
  3. Sikke dejlige billeder - godt at høre at Kbh stadig kan lokke til besøg :))

    SvarSlet
    Svar
    1. København kan altid lokke mig, jeg er vild med byen - når jeg ikke skal bo i centrum altså

      Slet
  4. Dejlige billeder du har sat sammen. Jeg ville også gerne over og se deres Halloween for har hørt den bare er flot.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lis. Der er helt vildt flot i Tivoli lige nu, jeg har aldrig set så mange græskar på ét sted

      Slet