Sløjfer

mandag den 11. november 2013

Pakkekalender

Hvert år laver jeg pakkekalender til Svesken. I år har jeg været tidligt ude og er stort set færdig.
En dag fandt jeg en rest Can Can-garn, som jeg strikkede tørklæde af til en veninde for et par år siden


Der kunne lige blive til et lille tørklæde, som er perfekt til en pige, der er vild med at klæde sig ud.
Nu mangler jeg bare at sy en julekjole til Sveskens kanin, Ida

I øvrigt kommer Datteren og Svesken i aften og bliver til på fredag - jeg glæder mig helt vildt til deres selskab. Jeg har taget fri fra arbejde, så der bliver tid til masser af hygge

18 kommentarer:

  1. Sød ide......og hygge til dig og dine kære!

    SvarSlet
  2. Nøj, hvor det lyder hyggeligt! Nyd det i fulde drag!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er SÅ hyggeligt, og jeg nyder det i dén grad

      Slet
  3. Dejligt at være i god tid :-) god fornøjelse ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt - hyg jer i hinandens selskab :))

    SvarSlet
  5. Det bliver en skøn julekalender kan jeg allerede fornemme ud fra dine ideer :o). Så fint et tørklæde. I må have nogle gode dage i hinandens selskab :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er faktisk ret sjovt at finde på pakker til julekalender til en 4-årig

      Slet
  6. Det lyder dejligt - og jeg er sikker på at din datter er glad for, at du ordner pakkekalenderen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg love dig for, hun er :-)

      Slet
  7. Ønsker jer nogle skønne dage sammen. Sød ide med sådan et tørklæde, det er jeg sikker på hun vil elske.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige hende, hun er vild med alt, der pynter

      Slet
  8. Det er da lige sagen med sådan et tørklæde - ønsker rigtig god hygge :)

    SvarSlet