Sløjfer

søndag den 22. december 2013

Hjemvendt fra København

I aftes kom jeg hjem fra en dejlig tur til København. Jeg har ikke meget fri i julen i år, så Datteren og jeg blev enige om, at vi bare kunne ses inden jul.
Jeg har en god veninde i Køge, så jeg besluttede at tage en overnatning hos hende på vej til Staden; vi ses jo ikke for tit, når vi bor så langt fra hinanden.


Jeg strikkede et par pulsvarmere til veninden. De er strikket i Rasmilla's Luksusgarn (75% uld og 25% silke). De er strikket på p. 3 og de vejer 14 gram. Opskriften er fra Drops.
Og ja, nogle af mine roser blomstrer stadig

9 kommentarer:

  1. Fantastisk, roser på denne årstid :))
    Skønne pulsvarmere og farven er bare så fin!
    Kedeligt at I ikke kan holde jul sammen, men så er det jo godt at I fandt tiden før jul - det lugter da lidt :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er altså vildt med roserne, heldigvis står de lige uden for terrassedøren, så jeg rigtig kan nyde dem.
      Det er rigtig ærgerligt med julen, men vi forstår heldigvis at nyde det på andre tidspunkter

      Slet
  2. Flot med roser ved denne tid. Det liver ligesom lidt op ikk??
    Laekre pulsvarmere. Jeg er vild med farven.
    Soergeligt med datoerne, men hovedsagen er jo at se hinanden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Roserne liver bestemt op.
      Jeg er også vild med den turkise, så jeg må vist strikke et par pulsvarmere til mig selv også

      Slet
  3. Godt i fandt tiden sammen før jul, din stakkel. Men vi andre skal huske på jer,som holder DK i sving også i julen. GOD JUL

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har altid arbejdet på skiftehold, men jeg må indrømme, at det er begyndt at genere mig, at jeg ikke har fri i julen

      Slet
  4. Hej Lone. Det må jeg sige. Det er nogle stædige roser, du har. Mine har pakket for længst. Og dejligt med en før-juletur til Kbh. Vil ønske dig en rigtig god jul - på trods af at du skal på arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er helt utroligt, som de bliver ved at blomstre

      Slet
  5. ...og hun blev rigtig glad for de håndledsvarmere, og havde dem på hele aftenen <3 Hilsen Inge

    SvarSlet