Sløjfer

fredag den 5. marts 2010

Bande, svovle, øv hrmmmfff Ikke min dag

Simba skulle til helbredscheck kl 9 i morges, jeg skulle selv til check kl 11:30, og arbejdet ventede fra 18-06
Intet kom til at gå efter planen. Da jeg luftede Simba, faldt jeg på isen og slog mit håndled. Vendte om i en fart, kom hjem og fik handskerne af, pyha, da kunne jeg godt se, den var helt gal, hånden var hævet og vendte helt forkert.
Afsted i taxa til skadestuen. Fik is og morfin til at dæmpe smerterne, derefter til røntgen. Og jo, der var ingen tvivl, den er brækket. Nu blev der lagt en lokalbedøvelse, så håndleddet kunne sættes på plads - av for den da
Da bedøvelsen virkede, dukkede to læger op for at få knoglerne i rette stilling; her gjorde bedøvelsen heldigvis sin pligt, jeg mærkede ingenting. Gips på og tilbage til røntgen, hvor det viste sig, at ikke alt er, som det skal være - skal møde til operation mandag morgen - øv for en sur dag

4 kommentarer:

  1. Føj for den da, rigtig mange varme hilsner og held og lykke til dig.

    Håber du får en god weekend trods alt !

    SvarSlet
  2. Hej Helle! Tak for din hilsen. Lige nu er det ret surt at sidde her, men jeg håber, jeg kan strikke igen, når hævelsen forsvinder

    SvarSlet
  3. Åh nej da! Håber operationen går godt, så du snart kan strikke igen.

    SvarSlet
  4. Hej Jane! Ja, det er næsten det værste, prøvede at hækle lidt, men det gør ondt at ruge hånden, så det går slet ikke.

    SvarSlet