Sløjfer

fredag den 12. marts 2010

Så faldt der dom

Som skrevet faldt jeg i fredags og brækkede mit håndled. Efter godt 6 timer på skadestuen blev jeg sendt hjem med besked om at møde fastende mandag morgen; håndleddet sad ikke rigtigt.
Mandag morgen kl 7:45 mødte jeg op på afd. O1 på Aalborg Sygehus Syd - og her vi jeg så lov at sidde på en stol på gangen - fastende.
Kl. 14 dukkede en læge op; han havde set på mine billeder, og han mente, han kunne sætte hånden rigtigt på plads, så jeg kunne slippe for operation - det sagde jeg ja til. Godt jeg ikke vidste, hvad jeg gik ind til, jeg skal love for, det gjorde nas. Ny gips blev lagt, og nye røntgenbilleder taget. Lægen var ikke 100 % tilfreds, så han ville gerne se mig til røntgen igen i dag fredag, en uge efter bruddet skete.
Denne gang skulle jeg til Dronninglund Sygehus - godt man har en god veninde, der straks kommer og transporterer mig rundt. Nye røntgenbilleder viste, at leddet skrider, operation er nødvendig. Lægen ringer til Sygehus Syd for en akuttid, da jeg nu allerede har gået i en uge. Fire timer senere blev jeg ringet op fra sygehuset - jeg kan komme ind mandag morgen. Er det akut? Kommer jeg mon til på mandag?

Og sådan ser armen ud i dag:

1 kommentar:

  1. Nej nu må de da snart se at få den opereret, sølle dig, jeg krydser finger for at det lykkes på mandag.

    SvarSlet