Sløjfer

søndag den 6. juni 2010

Arbejdsweekend

Jeg har været på arbejde hele weekenden, 06-18 både lørdag og søndag. Til gengæld holder jeg så fri de næste fire dage.
Mandag vil jeg skynde mig til fotograf for at få taget nyt pasbillede, derefter straks til Borgerservice og bestille passet, som jeg meget gerne vil bruge hurtigst muligt. Jeg har nemlig to ugers fri om ikke så længe; det var ikke meningen, jeg skulle rejse, men der er simpelthen så mange gode tilbud lige nu, at det er svært at blive hjemme
Kære Borgerservice: hjælp mig

3 kommentarer:

  1. Jeg synes, de plejer at være hurtige, hvis man fortæller, at man har brug for passet hurtigt. Krydser fingre, så du kan udnytte de gode tilbud :-)

    SvarSlet
  2. Håber du får det ordnet så du kan komme afsted på en billig rejse :-)

    SvarSlet
  3. Der er skam håb forude, den meget flinke mand hos Borgerservice ville lave en hastesag, så jeg kan nå at få mit pas i tide. Mon det var mit fingerkys til ham, der hjalp (det vælger jeg i hvert fald at tro på)

    SvarSlet