Sløjfer

tirsdag den 6. juli 2010

Solgt for kameler?

Jeg har været hjemme fra Egypten i over en uge, og der har været fuld fart på siden.
Vi kom til Aalborg fredag eftermiddag. Fredag aften kom min dejlige veninde fra Færøerne, og lørdag var vi alle til fødselsdagsfest i Skagen.
Da vi kom tilbage fra festen, var min datter og mit skønne barnebarn kommet fra København; med sig havde de også min labrador, Simba. Der blev liv i det lille hus.
Mandag eftermiddag mødte jeg atter på arbejde. Tirsdag tog Hildur tilbage til Færøerne, Louise og Alberte blev til torsdag aften. Ugen sluttede med vagt fredag fra 18-06. Jeg kan love jer, der var ikke meget energi tilbage, da jeg nåede til weekenden, så den blev tilbragt med hygge og afslapning i godt selskab.
p.s. billeder fra ferien følger snarest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar