Sløjfer

lørdag den 31. juli 2010

Weekendarbejde

Jeg er på arbejde stort set hele denne weekend. Jeg mødte kl 06:00 i morges, går hjem kl 18:00 og gentager i morgen. Aftenen bliver kort; vækkeuret ringer kl 04:10, så jeg skal tidligt i seng. Til gengæld har jeg fri alle hverdage i næste uge. Jeg nyder at holde fri, når andre er på arbejde; det er nemt at komme til i butikkerne, og jeg har aldrig problemer med at få tid hos f.eks. frisør og tandlæge.
Jeg har arbejdet i skift i 30 år og kan ikke forestille mig det anderledes - heldigvis.

3 kommentarer:

  1. Det kan jeg godt forstå, du nyder - jeg synes også det er dejligt med variation i arbejdstiderne :-)

    Ha´ en god friuge :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha' - hvis vi ellers får tørvejr, kommer der vist til at gå et par dage med at klippe hæk, men det er på høje tid at få det gjort

    SvarSlet
  3. Kan du ha en rigtig god friuge og nyyyyyd det, saa skal jeg krydse fingre for dejligt vejr.

    SvarSlet