Sløjfer

torsdag den 12. august 2010

Turen går til Færøerne

Datter, svigersøn og barnebarn  er kørt hjem. De tog hunden med til København; i morgen rejser jeg. Først kører jeg til Lemvig, hvor jeg skal til middag hos et par mennesker, som har bryllupsdag, de har holdt sammen i 55 år.
Lørdag sættes kursen så mod Færøerne. Jeg er kommet på de smukke øer gennem 30 år, men kun én gang har jeg sejlet, og det endda kun den ene vej. Denne gang sejler jeg begge veje, så jeg kan få bilen med. Planen er, at jeg vil rundt og se nogle af de steder, jeg ikke har set i mange år, og mon ikke bl.a. Navia er et besøg værd?

3 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på Navia er et besøg værd. Ønsker dig en rigtig god tur :-)

    SvarSlet
  2. Ih altså, det er et af de steder, jeg rigtig gerne vil hen :-) Håber, du får en rigtig dejlig tur :-)

    SvarSlet
  3. Saa glaeder jeg mig til at faa en masse dejlige feriebilleder at se. Faeroeerne er et fascinerende sted med en natur der er lammende smuk. Nyd det nyd det nyd det, og glem ikke billeder til os. God tur

    SvarSlet