Sløjfer

lørdag den 4. september 2010

Fantastisk smukke pinde

Torsdag modtog jeg dem endelig - denne smukke æske indeholder de KnitPro-pinde, jeg forelskede mig i ved første øjekast. Købt hos www.byslavi.dk/.
Jeg bestilte dem sammen med en veninde. Desværre havde Slavi kun ét sæt på lager, det lod jeg veninden få, da jeg alligevel skulle på ferie. Mens jeg var væk, ankom det andet sæt, som jeg fik i hænderne i torsdags, da jeg mødtes med Gitte.



Mon ikke min strikkehastighed bliver fordoblet med disse pinde? Jeg tror det. De første er taget i brug, de skal nu lynstrikke Regndråber fra Annette Danielsen - uden dråberne 

2 kommentarer:

  1. Hold da helt ferie, det ligner jo et skrin til soelvtoej. Ja, hvis du ikke kan lynstrikke med dem, saa ved jeg ikke hvad der skal til hihi. Tillykke med dem.

    SvarSlet
  2. Hej Lin! Det er det næsten også; det er lige før, æsken skal i bankboks om natten, men for pokker, hvor er de dejlige at strikke med

    SvarSlet