Sløjfer

fredag den 29. oktober 2010

Godt man har lager

Jeg er lige blevet ringet op fra værkstedet, som skal se på min strandede bil. Da jeg nu alligevel skal undvære bilen, blev vi enige om, at de lige så godt kan lave service på den.
Tilbage til opringningen: efter at have remset alt det op, der skal laves, kom chocket så: 22.000 kr skal jeg afsætte - pyha, tør ikke engang regne ud, hvor mange timer jeg skal arbejde for at betale sådan en regning.
Sikke en start på weekenden, må vist hellere nyde et glas rødvin eller to i aften - mens jeg stadig har råd til det.
Godt jeg har et stort garnlager, det varer vist lidt, før der atter bliver overskud på kontoen til lækker uld.

3 kommentarer:

  1. Puha ikke rart havde nær fået kaffen galt i halsen og der skal vist mere end et glas rødvin til at sluge den kamel.

    SvarSlet
  2. Biler er godt nok et temmelig dyrt bekendtskab...argh!

    SvarSlet
  3. Sikke noget l...!Biler skal bare starte naar man saetter noeglen i,og vaerksted..... et skraemmende dyrt ord.
    Siger ligesom Gitte. Tag hele flasken for at sluge den regning.

    SvarSlet