Sløjfer

torsdag den 28. oktober 2010

København og bil på værksted

Mandag formiddag kørte jeg til København for at tilbringe et par dage med datter og barnebarn. Vi hyggede, snakkede og var på osetur i Rødovrecentret.
På vej til Staden havde olielampen i bilen brokket sig med jævne mellemrum. Jeg fik checket oliestanden næste morgen, den var fin. Jeg turde dog ikke køre de 420 km hjem uden at smutte omkring et værksted, og det viste sig at være et klogt træk, de beholdt nemlig bilen.
Jeg blev udstyret med lånebil, så jeg kunne komme hjem - den skal byttes med min egen på mandag - så det bliver til en hurtig tur til Kbh igen efter et par arbejdsdage

2 kommentarer:

  1. wow godt at du kom forbi værkstedet ! det er så trist når ens bil ikke virker som den skal.

    SvarSlet
  2. Surt show, men mon ikke du nyder den fede bil du har lånt.

    SvarSlet