Sløjfer

lørdag den 3. december 2011

Lang arbejdsuge

Denne uge har været i arbejdets tegn. 3 dage á 08-16, torsdag 08-18, fri fredag og nu slutter den med 2x12 timer lørdag/søndag. Jeg har aldrig været vild med at arbejde 08-16, jeg når simpelthen ingenting, når jeg kommer hjem. I weekenden når jeg næsten kun lige at komme hjem, før jeg går i seng, så jeg kan være frisk til næste arbejdsdag. Men, her er så det gode ved det: når jeg kommer hjem søndag kl 18, har jeg fri indtil lørdag kl 18, dét er simpelthen det hele værd - hvor jeg dog glæder mig.

Og her får I lige et stemningbillede fra Sveskens fødselsdag:

Svesken er lige vågnet og forstår ikke helt det postyr, der er om hendes person, det er godt, man kan putte sig ind til mor 

4 kommentarer:

  1. Heldigvis giver de lange arbejdsdage pote i den anden ende, ellers var det da ikke til at holde ud :)

    SvarSlet
  2. Monster-uger er noget fanden har skabt.... dog et fantastisk koncept, at du får fri i den anden ende. Jeg venter på en af mine lange ferier, som er min belønning :-) Glæder mig at se hvad du bruger al friheden til :-)

    SvarSlet
  3. Sikken et skønt billede - der findes næppe noget bedre motiv end "mor, med barn, der lige er vågnet" :-)

    Jeg har det også allerbedst med virkelig at arbejde igennem og så tage nogle længere fri-stræk, det er bare sjældent det kan lade sig gøre med klinikken. Så jeg kan godt forstå, hvad du mener :-)

    SvarSlet
  4. Yndigt billed af mor/barn.

    Håber din week-end må gå hurtigt, så du kan nyde friheden fra i morgen kl. 18 og en uge frem.

    Kh. Lis

    SvarSlet