Sløjfer

tirsdag den 20. december 2011

Pyyhh, hvor går det stærkt lige nu

Jeg arbejder 16-00 i denne uge. Juleaften skal jeg sågar arbejde 18-06, så det burde jo være rimelig nemt at komme gennem juledagene.
2. juledag kommer Datteren dog med sin kæreste og Svesken. Datteren vil gerne have julemad, når de kommer, så jeg slipper ikke helt for at komme ud og handle - godt jeg kan komme afsted fra morgenstunden.
I over en uge har jeg snottet helt vildt, håber sandelig, det forsvinder snart, så jeg ikke smitter Svesken.

2 kommentarer:

  1. Håber I er flere på arbejde juleaften - så der bliver lidt hygge.

    Og det med snottet....... jeg har hostet og snottet i over 3 uger - hver gang jeg tror, det er ved at være på retur - så dukker det op igen. Det samme sker for flere af min kolleger. Så god bedring og god juleaften.

    SvarSlet
  2. Af hele mit hjerte ønskes du og dine en rigtig glædelig jul.

    Jule knus og kram herfra

    SvarSlet