Sløjfer

søndag den 1. juli 2012

Særdeles blød cardigan





Jeg har længe manglet en sort cardigan, men jeg synes bestemt ikke, det er det sjoveste at strikke. Nu har jeg dog endelig gjort det, og valget faldt på en Drops-model, strikket i det blødeste BabyAlpaca Silke:
Cardigan fra Drops. Ca 325 gr har jeg brugt.
Selve bullen er strikket med et lille hulmønster, bærestykket er strikket i ret med et hulmønster til sidst.
Mandag kører jeg til København, mon ikke jeg kan være heldig at finde nogle flotte knapper derovre?

6 kommentarer:

  1. Lækker lækker er den. Tillykke med resultatet og rigtig god tur til Hovedstaden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) det bliver dejligt at tilbringe nogle dage med barnebarnet

      Slet
  2. Den ser ud til at være helt perfekt...flot mønster du har strikket i den.,-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) den sidder faktisk godt, og den er sååå blød

      Slet
  3. Ja, Drops Baby Alpaca Silk er superblødt og hvis ikke det var fordi jeg bliver hyper-statisk-elektrisk af det bløde alpacagarn ville jeg strikke meget mere i det. Jeg kan slet ikke gå med det om vinteren når luften er tør, men en fugtig efterårsdag går det fint (ihvertfald får jeg ikke stød af alt jeg rører ved når der er en passende luftfugtighed).

    Skøn model du har strikket!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder da helt vildt. Gad vide, om det også vil blive sådan for mig, jeg har aldrig strikket i garnet før. Nå, der er forhåbentlig lang tid til vinter, så må jeg se, hvordan det går

      Slet