Sløjfer

tirsdag den 18. januar 2011

Uventet tur til Hovedstaden

Efter arbejde i weekenden, holder jeg nogle dage fri. Jeg er ved at male i gangen, satsede på at blive færdig tirsdag. Sådan kom det dog ikke til at gå. Mandag eftermiddag ringede min datter, Svesken er syg og kan ikke komme i vuggestue, og min datter skal tre dag i praktik og kan ikke blive hjemme.
Pensel og malerrulle blev rengjort, tandbørste og strikketøj pakket og afsted til København.
Og det er nu heller ikke så tosset, mon ikke jeg kan nå at komme ud og ose lidt, inden jeg skal hjem igen

2 kommentarer:

  1. Hvor er det skønt med sådan en mormor, som bare stiller op!!!

    SvarSlet
  2. God bedring med den lille sveske :-) Håber, hun kan nyde, at mormor er på besøg og krydser fingre for, at du når at ose :-)

    SvarSlet