Sløjfer

mandag den 20. august 2012

Første ferieuge fløj afsted

Hele min første ferieuge var jeg så heldig at have selskab af Datteren og Svesken, ja den første weekend var Svigersønnen her også, men han måtte rejse hjem søndag, da han skulle på arbejde mandag morgen.
Ugen fløj afsted. Vi blev trakteret med masser af skønt hjemmebag hos gode venner i Skagen, vi hoppede på trampolin og spise vafler med is og syltetøj hos skønne venner i Bjergby, og vi nåede et par gode besøg hos Olderne, så vi nåede slet ikke at kede os.
Lørdag skulle Datteren og Svesken til bryllup i Viborg, og derfra gik turen atter til København. Jeg var træt, da de kørte, men for pokker hvor jeg nød deres dejlige selskab.


Mine skønne tøser på vej til bryllup

Da vi kom hjem fra Skagen stod denne smukke buket udenfor min dør - med kærlige hilsner fra Færingen, som opholder sig i Cameroun for tiden


2 kommentarer:

  1. Skønne ungern:-) skønne roser:-) og vidunderligt med ferie - håber du får en rigtig god en af slagsen:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Jeg nyder ferien og gør, hvad jeg kan for at få mest muligt ud af den

      Slet